sobota, 12 sierpnia 2017

Pytania

DLA PARY

3. Kto pierwszy kładzie się do łóżka?
4. Kto pierwszy rano wstaje?
5. Jak długo jesteście razem?
6. Co Twój partner/partnerka mógłby/mogłaby jeść każdego dnia?
7. Jeśli Twój partner/Twoja partnerka byłby/byłaby mężem/żoną gwiazdy filmowej, to jakiej?
8. Jeśli Twój parter miałby słuchać tylko jednej piosenki do końca życia to jakiej?
9. Jeśli Twój partner mógłby zmienić w Tobie jedną rzecz, to co by to było?
10. Jeśli Twój partner trafiłby do więzienia to jaki byłby powód?
11. W jakim mieście urodził się Twój partner?
12. Nie rozumiem pytania, więc niech każdy powie, gdzie chciałby jechać na najbliższe wakacje ;P
13. Na co Twój partner najbardziej lubi wydawać pieniądze?
14. Teraz odwróćcie się do siebie plecami… Jaki jest kolor Oczu Twojego partnera?
15.  Jakie jest ulubione przekleństwo Twojego partnera?
16. Jaki jest ulubiony film Twojego partnera?
17. Co Twój partner najbardziej w Tobie lubi?
18. Nie rozumiem pytania, więc niech każdy powie co jadł dziś na obiad. ;)
19. Jeśli Twój partner byłby sławny, to jaki był powód?
20. Jakie Twój partner ma powiedzonko lub jaki jest zwrot, którego najczęściej używa?
21. Jaki Twój partner nosi rozmiar buta?
22. Jaki przedmiot należący do Ciebie Twój partner wyrzuciłby przy najbliższej okazji?
23. Gdzie pojechaliście na swój pierwszy wspólny wyjazd?
24. Jaka jest ulubiona piosenka Twojego partnera?
25. Kto jest ulubioną drużyną sportową Twojego partnera?
26. Gdzie się poznaliście?
27. Gdzie odbył się Wasz pierwszy pocałunek?
28. Dokąd poszliście na pierwszą randkę?
29. Kto kupuje lepsze prezenty?
30. Kto częściej dzwoni do rodziców?
31. Kto wybiera miejsce, gdzie zamierzacie zjeść kolację?
32. Kto wybiera samochód, gdy nadchodzi czas by kupić nowy?
33. Kto częściej sprząta w domu?
34. Kto zwykle robi codziennie/niewielkie zakupy?
35. Kto robi pranie?
36. Kto ma bardziej stukniętą rodzinę?
37. Kto lepiej dochowuje tajemnic?
38. Kto jest lepszy w uprawianiu sportów?
39. Kto się lepiej ubiera?
40. Kto się częściej spóźnia?
41. Kto ma większe szanse na dostanie mandatu?
42. Kto zabija pająki w domu?
43. Kto jest bardziej romantyczny?
44. Kto jest bardziej wybredny w wybieraniu miejsca, w którym mieszkacie?
45. Kto lepiej gotuje?
46. Kto lepiej tańczy?
47. Kto lepiej całuje?
48. Kto jest jest najbardziej krzykliwy/głośny?
49. Kto jest większym bałaganiarzem?
50. Kto jest bardziej zorganizowany?
51. Kto gubi więcej rzeczy?
52. Kto kocha swojego partnera bardziej?
53. Kto wykonał pierwszy ruch?
54. Kto zwykle ścieli łóżko?
55. Kto kosi trawę?
56. Kto wybiera miejsce na wakacje?
57. Kto zaplanował miesiąc miodowy?
58. Kto pamięta daty urodzin Waszych bliskich?
59. Kto pierwszy powiedział „Kocham Cię”?
60. Kto wydaje więcej pieniędzy?
61. Kto spędza więcej czasu na mediach społecznościowych?
62. Kto częściej ogląda TV?
63. Kto poświęca więcej czasu na ćwiczenia fizyczne?
64. Kto prowadzi samochód podczas wyjazdów?
65. Kto ma więcej ubrań?
66. Kto ma więcej butów?
67. W jakim celebrycie kocha się Twój partner?
68. Hmmm… To niech każdy powie jaki był ostatni obejrzany przez niego film?
69. Najgorszy nawyk Twojego partnera?
70. Twój partner wolałby iść do kina czy na kolację?
71. Jeśli Wasz dom by płonął, ale wszystko co ważne byłoby już bezpieczne na zewnątrz, to po co Twój partner wróciłby się do domu?



DLA NAJLEPSZYCH PRZYJACIÓŁ
1. Jaka jest najbardziej interesująca rzecz we mnie?
2. Jeśli mogłabyś coś we mnie zmienić, to co by to było?
3. Jak się poznałyśmy?
4. Jaki jest mój ulubiony kolor?
5. Jaki jest mój ulubiony serial?
6. Kto jest moim ulubionym aktorem?
7. Kto jest moją ulubioną aktorką?
8. Kto jest moim ulubionym celebrytą?
9. Czy jest coś, co o mnie wiesz, ale ja nie wiem, że to wiesz? ;D
10. Czy jestem miłą osobą?
11. Wymień trzy rzeczy, których prawdopodobnie o Tobie nie wiem.
12. Kto jest moim ulubionym pisarzem/pisarką?
13. Sytuacja, przez którą byłaś blisko tego, by zakończyć naszą przyjaźń?
14. Jak myślisz, jak długo jeszcze będziemy się przyjaźnić? ;D
15. Kiedy ostatni raz wyszłyśmy gdzieś razem (może w naszym świecie niech będzie, że pisałyśmy razem jakieś opko czy trening  itp.)
16. Z nas dwóch której zajmuje więcej czasu by przygotować się do wyjścia?
17. Jaka byłaby Twoja reakcja, jakbym wygrała w toto-lotka?
18. Jakie jest moje ulubione zwierzę?
19. Na co jestem uczulona?
20. Jaki jest mój ulubiony sport?
21. Jakie jest moje ulubione powiedzonko/cytat/przysłowie?
22. W skali od 1 do 3 jak dobrze gotuję?
23. W skali od 1 do 3 jak dobrze jeżdżę samochodem?
24. W skali od 1 do 3 jak dobrze się ubieram?
25. Pomogłabyś mi ukryć zwłoki?
26. Wymień dwie rzeczy, których we mnie nie lubisz.
27. W którym roku się urodziłam?
28. Jak mam na drugie imię?
29. Jak najłatwiej sprawić bym była szczęśliwa?
30. Jak nazywa się mój ulubiony zespół?
31. Czy jestem rannym ptaszkiem?
32. Czy jestem leniwą osobą?
33. Czy kiedykolwiek miałam jakąś operację?
34. Jestem oszczędna czy rozrzutna?
35. Opisz mnie nazwą marki samochodów.
36. Czy boję się ciemności?
37. Czy mam lęk wysokości?
38. W czym jestem beznadziejna?
39. Jaki jest mój ulubiony gatunek muzyczny?
40. Co jest moim największym talentem?
41. Mój ulubiony smak lodów to…?
42. Jaką piję kawę?
43. Jakich lubię chłopaków/dziewczyny?
44. Jaki jest mój ulubiony muzyk płci męskiej?
45. Co jest rzeczą, bez której nie mogę żyć?
46. Wolę płaskie buty czy na obcasie?
47. Najgłupsza/najbardziej banalna rzecz, o którą ciągle się martwię?
48. Kiedy są moje urodziny?
49. Ile mam rodzeństwa?
50. Co jest moją ulubioną częścią garderoby?
51. Czy wierzę w aktywność paranormalną?
52. Jaka jest ostatnia osoba, którą pocałowałam?
53. Ile będę miała lat, gdy wyjdę za mąż?
54. Jak wiele dzieci będę miała?
55. Czy jest coś, czego NIGDY NIKOMU nie powiedziałaś, włącznie ze mną?
56. Czy obecnie za kimś tęsknię?
57. Czy mam jakieś dziwne fobie?
58. Czy lubię kreskówki?
59. Jaka byłaby Twoja reakcja gdybym nagle przestała z Tobą rozmawiać?
60. Którego celebryty/celebrytki najbardziej nie trawię?
61. W co będę ubrana, gdy znajdą mnie martwą?
62. Czego na pewno nie będę robić tuż przed śmiercią?
63. Czy jestem dobrym tancerzem?
64. Jestem śmiała czy nieśmiała?
65. Jak oceniłabyś naszą przyjaźń?
66. Czy wciąż pozostaniemy przyjaciółkami, gdy będziesz już mężatką?
67. Gdybym została zamordowana, to kogo byś o to podejrzewała?
68. Czy potrafiłabym się wymigać od mandatu podczas rozmowy z policjantem?
69. Gdybyś chciała mnie posłać do więzienia, to jakbyś to zrobiła?
70. Gdybym przeprowadziła się do innego miasta, odwiedziłabyś mnie? (Nie wiem jak zmodyfikować to pytanie… pomysły? ;P)
71. Czy oddałabyś mi nerkę?
72. Gdybyś wiedziała, że mój partner mnie zdradza, czy powiedziałabyś mi o tym?
73. Jeśli przyłapałabyś mnie w łóżku z Twoim partnerem czy to wpłynęłoby na naszą przyjaźń?
74. Jeśli stałabyś się bogata, czy spłynęłyby z tego względu na mnie jakieś korzyści?
75. Niedawno wygrałaś na loterii. Niedługo potem zostałam porwana, a porywacze chcą od Ciebie całej nagrody w ramach okupu. Zapłaciłabyś?
76. Czy obgryzam paznokcie?
77. Jakiego koloru mam ściany w pokoju?
78. Jaka jest moja najgorsza ksywka?
79. Jaki jest stan cywilny? Status w związku?
80. Jaki jest najbardziej znienawidzony przeze mnie przedmiot w szkole?
81. Jaki mam znak zodiaku?
82. Jakiego mam laptopa?
83. Jak myślisz, która z nas wyjdzie za mąż pierwsza?
84. Która z nas ma lepsze włosy?
85. Która z nas ma lepsze wyczucie stylu/poczucie estetyczne?
86. Która z nas ma większy apetyt?
87. Która z nas bardziej prawdopodobnie dostałaby się do jednej z najbardziej prestiżowych szkół na świecie (harvard itd.)?
88. Która z nas jest lepsza w dochowywaniu tajemnic?
89. Która z nas jest bardziej zabawna?
90. Która z nas jest bardziej leniwa?
91. Która z nas jest bardziej wysportowana?
92. Która z nas jest bardziej atrakcyjna?
93. Która z nas jest bardziej kreatywna?
94. Która z nas jest bardziej cwaniakowata? Która jest większym cwaniakiem?
95. Która z nas więcej czyta?
96. Który z naszych wspólnych znajomych jest najdziwniejszy?
97. Które z nas bardziej prawdopodobnie stanie się bogaty?
98. Jaki rodzaj muzyki lubię najbardziej?
99. Do którego z moich rodziców jestem bardziej podobna?
100. Jaka jest moja ulubiona piosenka?
101. Który sport najbardziej lubię?
102. Którą drużynę sportową najbardziej lubię?
103. Jakie jest ostatnie zdjęcie, które opublikowałam w internecie?
104. Jaka była ostatnia wiadomość jaką do Ciebie napisałam?
105. Kiedy ostatni raz byłam w szpitalu?
106. Jaka jest najgłupsza rzecz jaką kiedykolwiek zrobiłam?
107. Jaka jest najgorsza/najbardziej irytująca rzecz, jaką Ci zrobiłam?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz